הקצעת שורשים וטיפול שיננית

הקצעת שורשים מחיר ומה שביניהם: הגיע הזמן לרדת לשורש הבעיה

בעבור אנשים הסובלים מבעיות בחניכיים, הקצעת שורשים מחיר טוב, טיפול איכותי לחניכיים בריאות זהו עניין חשוב במיוחד שיש להכיר. הכירו את טיפול הקצעת שורשים ומשמעותו.

הקצעת שורשים: מה זה אומר בעצם?

רבים מאיתנו מכירים את ההמלצה ללכת לשיננית ולבצע טיפול אבן סטנדרטי אחת לכמה חודשים לרוב אחת חצי שנה, אך ההמלצה משתנה ממטופל למטופל, ורבים מאיתנו אכן מיישמים זאת. עם זאת, בעבור האנשים הסובלים מבעיות חניכיים, כל זה אינו מספיק. הקצעות שורשים הינו הטיפול שאותו הם צריכים להכיר. זהו טיפול שאינו נחשב לפולשני, ולעיתים בכוחו אף למנוע נזקים משמעותיים שמצריכים טיפול משמעותי ופולשני יותר.

מה זה אומר? שסביר להניח שתרצו לדעת כמה שיותר לפני ההגעה לטיפול כזה. הקצעת שורשים מחיר הוגן ושירות טוב אלה חלק מהדברים שכדאי שתבדקו, כמו גם איכות וניסיון המטפל, סוגיית הכאבים ותופעות הלוואי ועוד. אנחנו כאן בכדי לעשות לכם קצת סדר בבלגן.

חניכיים אמורות להיות ורודות, לא לדמם עם כל צחצוח שיניים, לשמור על השורש של השיניים הרחק מן העין ולא לחשוף אותו, וכמובן – לא לכאוב עם כל שינוי בטמפרטורה. יש מצבים מסוימים בהם הקריטריונים הללו מופרים, וכמובן שבמצבים כאלו יש לבצע טיפול. כך למשל, אנשים שלא דואגים לבריאות השיניים שלהם, לא הולכים לטיפול אצל שיננית ולא מצחצחים כמו שצריך, הם המועדים לפורענות.

עוד לפני שתתחילו לברר על הקצעת שורשים מחירי שוק, היכן עושים ומשך זמן הטיפול, יש לגשת לרופא שיאבחן את הצורך בטיפול. הרופא ימליץ לכם על טיפול מעמיק יותר, אשר מסוגל להועיל לכם יותר מאשר טיפול האבנית הסטנדרטי אצל שיננית. אגב, במקרים בהם התפשטה לה מחלת החניכיים ונוצרו בפה רקמות דלקתיות משמעותיות, ייתכן ויהיה עליכם לעבור ניתוח חניכיים על כל המשתמע, אך הדבר, כאמור, תלוי בשיקול הדעת המקצועי של הרופא המומחה.

מה קורה בטיפול עצמו ומה צריך לדעת על הקצעת שורשים?

אחת הבעיות המובילות להקצעת שורשים מכונה "כיסי חניכיים". במצב כזה, החיידקים מתיישבים להם בכיסים מתחת לחניכיים, ועם הזמן הכיסים עלולים לגדול, להכאיב ואף להגיע לשורשי השיניים, ובכך להזיק להם ולאכול אותם. עם הזמן, התהליך הדלקתי שהוא כיסי החניכיים, מכלה את עצם הלסת ומנתק אט-אט את הקשר בין החניכיים לעצם השן. במצבים קיצוניים, השיניים אף עלולות להתנדנד ולנשור, מה שכמובן עשוי לחייב טיפול משמעותי, כואב ויקר.

בינתיים, הקצעת שורשים נחשבת לטיפול ידידותית יחסית, במידה והטיפול המונע אצל השיננית לא היה אפקטיבי דיו. להבדיל מטיפול אצל שיננית, כאן רופא שיניים הוא נותן הטיפול, ואף נעשה שימוש בהרדמה מקומית.

לא פעם, הטיפול לא נעשה כולו במפגש אחד, אלא מחלקים את הטיפול לכמה חלקים. בינתיים, בכל טיפול הרופא מנקה את הרקמה הדלקתית שנוצרה בחללים הללו, הסמויים מן העין, ובכך מעניק לכם תשתית בריאה לשיניים בריאות.

כמו כן, חשוב מאד שיתוף הפעולה של המטופל, שלאחר הטיפול ידאג באופן מסודר להיגיינת הפה שלו וכמובן יהיה מודע מספיק כדי לדעת האם נדרש ממנו ללכת שוב לבדיקה ולעלות על המצב בזמן.

הקצעת שורשים מחירי שוק: אל תתביישו לבדוק

כמו כל טיפול רפואי, תוכלו למצוא בכל חיפוש ברשת טווח מחירים רחב במיוחד, בין מאות בודדות של שקלים לאלפי שקלים.

כמובן, אל לנו להתפתות למחיר הנמוך ביותר. נהפוך הוא. אם המחיר נמוך בעשרות אחוזים מן המחיר בשוק, עלינו לקחת צעד אחורה ולחשוד. כמובן, אסור להתפשר על הניסיון של הרופא, הידע המקצועי שלו וההתמחות שלו בחניכיים, עניין חיוני במיוחד.

הקצעת שורשים